Hej! Glem ikke at logge ind for at se dine personlige tilbud og bonussaldo.
Log ind eller bliv medlem her:
Hej! Glem ikke at logge ind for at se dine personlige tilbud og bonussaldo.
Log ind eller bliv medlem her:
Hej! Glem ikke at logge ind for at se dine personlige tilbud og bonussaldo.
Log ind eller bliv medlem her:
Generelle spørgsmål
Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, eller en butik i samme butikskæde. Medbring vare og kassebon. Du er også velkommen til at udfylde en kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. For at vi kan undersøge sagen, er det vigtigt, at alle felter er udfyldt.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Tak for din henvendelse og din interesse i Coop Danmark A/S. Da vores butikker selv bestemmer, hvem der ansættes, skal vi bede dig om, at tage kontakt til den/de butikker du ønsker ansættelse i. Henvend dig i butikken med din ansøgning eller tag en snak med butikschefen. Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger i Coop Danmark A/S via vores hjemmeside www.coop.dk, og sende en ansøgning målrettet til job, som har din interesse.
Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen!
Coops gavekort købes/bestilles i Kvickly, SuperBrugsen og Brugsen og kan benyttes i disse kæder. Gavekort til Irma kan købes og bruges i Irma. Det er ikke muligt at købe gavekort til brug i 365discount.
Du bedes kontakte den butik, hvorfra du ønsker varerne leveret. I butikken vil du få oplyst om denne service kan tilbydes.
365discount kan ikke tilbyde at bringe varer ud.
Du kan ringe til alle Coops butikker med undtagelse af 365discount. Find telefonnummeret på din lokale Kvickly her.
Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur.
Vi bestræber os på, at reparationer bliver foretaget så hurtigt som muligt. Hvis du henvender dig i butikken hvor varen er indleveret, kan du få yderligere info.
Du bedes rette henvendelse til butikken hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelig.
Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.
Få svar på endnu flere spørgsmål her
Vi har en købekortordning for private, virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver.
Med et købekort opnår du bl.a. følgende fordele:
Ved køb skal købekortet medbringes i butikken. Den person, der foretager indkøbet, får udleveret kassebon og kvitterer med sin
underskrift på en kopi af bonen.
Private virksomheders køb opkræves automatisk via Betalingsservice én gang månedligt. Offentlige institutioner får løbende sendt
opkrævningen elektronisk til deres EAN-lokationsnummer.
Private virksomheder skal som udgangspunkt stille sikkerhed ved oprettelse af en konto i Coop. Du finder vilkår for kontokøb ved at klikke
på linket herunder. Du finder også ansøgningsblanket ved at klikke på linket herunder. Det udfyldte skema sendes til:
Coop
Att. Debitor
Roskildevej 45
2620 Albertslund
E-mail: debitor@coop.dk
Ansøgning (privat virksomhed)
Vilkår for kontokøb (privat virksomhed)
Ansøgning (offentlig organisation)
Vilkår for kontokøb (offentlig organisation)
Medlemsrelaterede spørgsmål
Du kan bestille et nyt kort via ”Din profil” på coop.dk/medlem. Du er også velkommen til at ringe til Medlemsservice på tlf. 43 86 20 20 på hverdage mellem kl. 9.00-18.00. Du kan også skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsservice.
Du kan bestille en ny adgangskode ved at klikke på ”Har du glemt din adgangskode?” i Log ind billedet. Har vi din e-mailadresse, sender vi koden dertil. Har vi ikke din e-mailadresse, modtager du i stedet koden med posten inden for 2-3 hverdage. Har du fået ny e-mailadresse, kan du skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsservice.
Det første køb i en kalendermåned vil som regel ikke udløse bonus, medmindre du køber for over 500 kr. Så snart du har købt for mere end 500 kr. på en måned, får du 1% i bonus, som du evt. kan bruge på efterfølgende køb.
Du skal dog være opmærksom på at følgende varer ikke giver bonus; Aviser, cigaretter, rygeartikler, fyringsolie, frimærker, billetter, håndkøbsmedicin, gavechecks, pant og returpant vedr. emballage, alle former for spil og lotterier samt serviceydelser hos andre; herunder f.eks. oprettelse af abonnement og salg af telekort.
Bonus fra vores partnere tilskrives som regel måneden efter købet. Det fremgår altid af oplysningerne om tilbuddet, hvornår du kan forvente, at din bonus bliver indsat. Du kan læse mere om vores partneraftaler på coop.dk/partner.
Du kan altid bruge din bonus til at betale med på coop.dk eller i én af vores butikker. Den bonus, du opsparer, ved et køb kan du dog tidligst bruge på dit efterfølgende køb.
Du kan optjene bonus i Coops butikker Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen, 365discount Irma, Coop.dk MAD og Coop.dk Shopping ved at få scannet dit Coop-kort ved kassen, når du handler, eller betale med Coop appen ved kassen.
Du begynder at opspare bonus, når dit samlede køb for måneden overstiger 500 kr.
Du kan også få bonus hos mange af vores samarbejdspartnere ved at oplyse dit medlemsnummer i forbindelse med bestilling eller køb.
Få svar på flere spørgsmål vedrørende Coops Medlemsprogram her.